6 måneder til sommerkroppen: del 6

Her er del 6 og siste del av treningsprogrammet «6 måneder til sommerkroppen»

Gjennomføring: Øvelser med samme bokstav skal som vanlig utføres i supersett med pause mellom.

Mandag: Hver mandag skal inneholde en times gåtur. Når på dagen spiller ingen rolle.

Tirsdag


Onsdag:
Hver onsdag skal inneholde en times gåtur. Når på dagen spiller ingen rolle.

Torsdag:


Fredag:
Hver fredag skal inneholde en times gåtur. Når på dagen spiller ingen rolle.


Lørdag og søndag: 1 times gåtur

Avslutning:

Denne artikkelen markerer slutten på denne serien og for de av dere som har gjennomført tar vi av oss hatten. Det har vært masse jobb men om du har gjort det du skulle er resultatene verdt det. Ingenting gjør seg selv så om du har slurvet, ikke fulgt opp med maten, ikke trent hardt nok eller på annen måte sluntret unna er det dessverre ingen andre å skylde på. Du har fått et detaljert program fra A-Å og ingenting er overlatt til tilfeldighetene. Jobben har du måttet gjøre selv.

God sommer!

KLIKK HER: for å se en oversikt over alle delene av programmet


Saken er hentet i fra AFPT

Del:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on email
Epost

Del:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
NYHETSBREV

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta gode tilbud og nyheter